محصولات پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در دهه ۸۰ با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا و در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته و در طی چند سال تبدیل به یکی از برترین شرکتهای تولیدی در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور شده است.

شركت پارس اتیلن کیش بواسطه تولید محصولات مرغوبش و با کیفیت در اکثر پروژه های ملی همکاری داشته كه این همكاری در زمینه تامین لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن برای این پروژه ها بوده است. برخی از این پروژه ها و تجربیات پارس اتیلن کیش در ذیل ذکر شده است:

  1. اکثر پروژه های شرکت ملی نفت ایران و همچنین شرکت های تابعه وزارت نفت.
  2. پروژه های شرکت صنایع پتروشیمی ایران.
  3. ۹۰ ٪ از پروژه های ملی ساخت نیروگاههای كشور.
  4. صلیب سرخ جهانی جهت اجرای پروژه های آبرسانی و فاضلاب در آفریقا ، آسیای میانه ، عراق و افغانستان.
  5. اکثر پروژه ها شركت آب و فاضلاب ایران.
  6. پروژه های تولید آب معدنی در كشور.

و بسیاری دیگر از پروژه های صنعتی و تاسیساتی كشور این شركت در زمینه تولید لوله ،اتصالات و منهول آن مشاركت داشته است.

تولید لوله پلی اتیلن

شرکت پارس اتیلن کیش با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن از سایز ۲۰ میلیمتر تا ۱۰۰۰ میلیمتر مطابق با استانداردهای DIN 8074 , DIN 8075 آلمان و ISIRI 1331 ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن در ایران می باشد.

مواد اولیه مصرفی در شرکت پارس اتیلن کیش از معتبرترین تولیدکنندگان مواد پلی اتیلن جهان تامین می‌گردد که از آن جمله می توان به شرکتهایBasell و BP Solvay ،Borouge اشاره نمود. این شرکت با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید لوله پلی اتیلن ساخت کشور آلمان، نیاز حدود ۹۰% نیروگاههای گازی و سیکل ترکیبی کشور را تامین می نماید.

شرکت پارس اتیلن کیش در سالهای اخیر توانسته است نیاز اکثر کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، کشورهای آسیای میانه و کشورهای آفریقائی را در زمینه لوله و اتصالات پلی اتیلن تامین نماید. در حال حاضر این شرکت با اکثر پروژه های مطرح ملی در زمینه تامین لوله های پلی اتیلن شبکه های آبرسانی تحت فشار، سیستم های آتش نشانی و همچنین سیستمهای فاضلاب صنعتی همکاری می نماید.

کاربرد محصولات شرکت پارس اتیلن کیش

  • انتفال گاز
  • کاربرد در دریا
  • کاورینگ کابل
  • انتقال فاضلاب
  • آبیاری تحت فشار
  • شبکه آتش نشانی
  • هوارسانی و تهویه
  • انتقال آب ( آشامیدنی، صنعتی)

خط مشی کیفیت

برای ایجاد روابطی پایدار با مشتری ،به دنبال ارایه کیفیتی بی همتا در محصول نهایی هستیم و می خواهیم با اتکا به مهندسی، آموزش و مشاوره در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن استانداردهایی را تعریف نمائیم مافوق تمام استانداردهای موجود .
شركت تولیدی پارس اتیلن کیش با درک نقش حساس و حیاتی خود در صنعت تولید پلی اتیلن ایران و به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشتریان در چارچوب ایجاد سیستمی منظم و یكپارچه، جهت پاسخگویی به نیازهای داخلی و خارجی مجموعه، اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه كیفیت IMS در كارخانه با تأیید شركت گواهی‌دهنده معتبر SGS نموده‌است. در این راستا با بهره‌گیری از پرسنل متخصص خود و استفاده از مشاوران مجرب در این زمینه، به پیاده‌سازی و اجرای الزامات این استاندارد نموده‌است .

چرا شرکت پارس اتیلن کیش را انتخاب کنیم؟

شركت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت‌ترین تولید کننده‌های لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در ایران است و در اکثر پروژه های ملی همکاری داشته است و این همكاری در زمینه تامین لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن برای این پروژه ها بوده است.

تولید محصولات با کیفیت یکی از رویکردهای مشتری مداری است که مصرف کننده نهایی به صورت ناخودآگاه رضایتش جلب می‌شود و در نهایت به رعایت حقوق مصرف کننده منجر می‌شود.

کیفیت اتفاقی نیست, کیفیت یک فرآیند است که باید در تمامی مراحل تولید یک محصول (به صورت مستقیم و غیر مستقیم) به دقت به اجرا درآید . مواد اولیه، خطوط تولید ،تفکر راهبردی مدیریت، پرسنل اداری و پرسنل تولید و آزمایشگاه، همگی در مسیری مشخص و هماهنگ با تفکر کیفیت محور باید حرکت کنند تا کیفیت به بالاترین شکل ممکن به مشتری ارائه شود.

مدیران ارشد و کیفیت مدار شرکت پارس اتیلن کیش معتقدند که توجه به منافع مشتری نهائی و تولید محصولی مطابق با استانداردهای بین المللی و بالاترین کیفیت ممکن، وظیفه‌ی ملی است و برای رسیدن به این هدف واحد کنترل کیفیت به طور پیوسته مواد اولیه ورودی به شرکت و محصولات تولیدی را مطابق با استانداردهای موجود و با نهایت دقت کنترل کرده و نقش نماینده مشتری را در مجموعه پارس اتیلن کیش ایفا می‌كند.

کیفیت در محصولات پارس اتیلن کیش تنها نمادی از کیفیت است که ممکن است به مشتریان عرضه گردد اما این کیفیت در پارس اتیلن کیش تنها یک شعار زیبا نمی‌باشد بلکه یکی از ارکان بی چون و چرای پارس اتیلن کیش میباشد.

پارس اتیلن کیش با راهنمایی ها و تحت مدیریت، مدیران کیفیت مدار خود، کلمه کیفیت را به یکی از بارزترین خصوصیات محصولات نهایی پارس اتیلن کیش بدل نموده است. کیفیت در پارس اتیلن کیش نه تنها در محصولات،  که در تمامی امور و روابط کارفرمایان و پیمانکاران با مجموعه پارس اتیلن کیش نهادینه شده است.

برخی از دلایل کیفیت محصولات پارس اتیلن کیش :

  • مدیران کاردان
  • منابع انسانی پویا
  • تکنولوژی مدرن
  • استفاده از بهترین مواد اولیه دنیا
  • آزمایشگاه مدرن و مجهز
  • رعایت استانداردهای کیفی
  • حفظ محیط زیست
  • رعایت کلیه الزامات قانونی
  • ارزیابی درون سازمانی

جهت مشاهده استاندارد ها و کاتالوگ محصولات پارس اتیلن کیش روی صفحات مرتبط به آن‌ها کلیک کنید.