سیستم مدیریت یکپارچه

گواهینامه IMS

سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت پارس اتیلن کیش به جهت سیستماتیك كردن فرایندهای مدیریت ,نظارت و كنترل كلیه فعالیتهای ، كاهش آلودگیهای،IMSصرفه جوئی در مصرف منابع و انرژی، تقلیل پیامدهای منفی ناشی از روند فعالیت پیمانكاران و تأمین كنندگان ، پرسنل و تولید محصول براساس معیارهای استانداردISO 9001 , ISO 14001 وOHSAS 18001 پس از تعیین و تدوین خط مشی مدیریت یکپارچه و مدون نمودن نظامنامه و روشهای اجرائی و دستورالعملها، جهت نیل به هدف نهایی اجرا گردید و نهایتاً پس از ممیزی سخت و موشكافانه توسط ممیزان شركت گواهی دهنده (شركت بین المللی SGS سوئیس ) شرکت پارس اتیلن کیش موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه گردید.

..:: پارس اتیلن کیش نماد خودباوری , توانمندی و کیفیت ::..

شركت پارس اتیلن کیش با درك نقش حساس و حیاتی خود در صنعت تولید لوله پلی اتیلنایران و به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشتریان در چارچوب ایجاد سیستمی منظم و یكپارچه، جهت پاسخگویی به نیازهای داخلی و خارجی مجموعه، اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه كیفیت IMS با تأیید شركت گواهی‌دهنده معتبر SGS نموده‌است. در این راستا با بهره‌گیری از پرسنل متخصص خود و استفاده از مشاوران مجرب در این زمینه، به پیاده‌سازی و اجرای الزامات این استاندارد نموده‌است .

خط مشی سيستم مديريت يکپارچه ( IMS )

شرکت پارس اتیلن کیش تولید کننده و فروشنده انواع لوله و اتصالات پلی اتیلنی با مصارفآبرسانی ، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی واستانداردهای بين المللي میباشد.

مدیریت ارشد هدف کلان شرکت را به عنوان یک بنگاه اقتصادی، کسب سود با رعایت استانداردهای کیفی، حفظ محیط زیست و ایجاد سیستم ایمنی و بهداشت کارکنان و رعایت کلیه الزامات قانونی دارای کاربرد در محدوده فعالیت شرکت تعیین نموده است.

..::پارس اتیلن کیش به کیفیت متعهد است::..

..:: پارس اتیلن کیش نامی که سالهاست می شناسید و به آن اعتماد دارید ::..

به منظور دستیابی به هدف کلان اشاره شده اهداف خرد زیر در برنامه کاری مجموعه قرار دارد.

۱- تمرکز بر افزایش میزان رضایت مندی مشتریان

۲- افزایش مستمر سطح کیفیت محصولات

۳- بهبود مستمر فرآیندها

۴- توسعه محصولات جدید

۵- توسعه و ایجاد بسترهای جدید خدمات و کاربرد فن آوری اطلاعات

۶- استفاده بهینه از منابع و انرژی

۷- کاهش ضایعات تولید

۸- حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی به منظور افزایش سهم بازار

۹- پیشگیری از آلودگی محیط زیست

۱۰- پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار

۱۱- ارتقاء سطح آگاهی پرسنل از طریق برگزاری آموزشهای مدیریتی، فنی و تخصصی

۱۲- کسب گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی

از شرکتهایی خرید کنید که با کارکنان ,مشتریان و محیط زیست با احترام رفتار میکنند

به منظور دستیابی به اهداف فوق شرکت پارس اتیلن کیش الزامات استاندارد‌هایISO9001,ISO14001,OHSAS18001 را طراحی و اجراء نموده و اثر بخشی آن را از طریق انجام ممیزی های داخلی و جلسات بازنگری مدیریت بررسی و بهبود می بخشد.

مديریت ارشد خود را ملزم و متعهد مي‌داند منابع و امكانات لازم جهت تحقق اهداف و برآورده‌ سازي الزامات استانداردها و بهبود فعاليتهاي سازمان فرآهم آورد .کلیه پرسنل شرکت ملزم به درک خط مشی بوده و فعالیتهای خود را در راستای اهداف فوق برنامه ریزی و کنترل مینمایند.

..::اروپائی ها هم پارس اتیلن کیش میخرند::..