خط ‌مشی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش تولید کننده و فروشنده انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن مصارف آبرسانی، گازرسانی و همچنین شبکه فاضلابی مطابق استانداردهای ملی و بين المللی میباشد.

مدیریت ارشد هدف کلان شرکت را به عنوان یک بنگاه اقتصادی با رعایت استانداردهای کیفی، حفظ محیط زیست و ایجاد سیستم ایمنی و بهداشت کارکنان و رعایت کلیه الزامات قانونی دارای کاربرد در محدوده فعالیت شرکت تعیین نموده است.

به منظور دستیابی به هدف کلان اشاره شده اهداف خرد زیر در برنامه کاری مجموعه قرار دارد.

  1. تمرکز بر افزایش میزان رضایت مندی مشتریان
  2. افزایش مستمر سطح کیفیت محصولات
  3. بهبود مستمر فرآیندها
  4. توسعه محصولات جدید
  5. توسعه و ایجاد بستر های جدید خدمات و کاربرد فن آوری اطلاعات
  6. استفاده بهینه از منابع و انرژی
  7. کاهش ضایعات تولید
  8. حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی به منظور افزایش سهم بازار
  9. پیشگیری از آلودگی محیط زیست
  10. پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار
  11. ارتقاء سطح آگاهی پرسنل از طریق برگزاری آموزشهای مدیریتی، فنی و تخصصی
  12. کسب گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی

به منظور دستیابی به اهداف فوق شرکت پارس اتیلن کیش الزامات استاندارد های ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 را طراحی و اجراء نموده و اثر بخشی آن را از طریق انجام ممیزی های داخلی و جلسات بازنگری مدیریت بررسی و بهبود می بخشد.

کلیه پرسنل شرکت ملزم به درک خط مشی بوده و فعالیتهای خود را در راستای اهداف فوق برنامه ریزی و کنترل مینمایند.

گواهینامه IMS

خط مشی کیفیت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش به عنوان تولید کننده باکیفیت ترین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن و یکی از بزرگترین تولید کنندگان و با داشتن دامنه وسیع و متنوع از بازارهای داخلی و بین المللی، در راستای اعتلای برند و افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان، خط مشی كیفیت خود را این چنین اعلام می نماید.
شرکت پارس اتیلن کیش معتقد است که توجه به منافع مشتری نهائی و تولید محصولی مطابق با استانداردهای جهانی وظیفه‌ی ملی است و برای رسیدن به این هدف واحد کنترل کیفیت به طور پیوسته مواد اولیه ورودی به شرکت و محصولات تولیدی را مطابق با استاندارد های موجود کنترل کرده و نقش نماینده مشتری را در مجموعه پارس اتیلن کیش ایفا می‌كند.
سرلوحه کسب و کار ما ،به خدمت گرفتن و استفاده از کلیه امکانات شرکت است و سفارش مشتری باید از ابتدا با سرعت،دقت و صحت انجام شود تا محصول عرضه شده دارای کیفیتی مورد درخواست مشتری و درخور نام بزرگ پارس اتیلن کیش باشد.